Kaffeslaberas

I kveld var det min tur å ha jentene på "kaffeslaberas" som vi så fint kaller det. :) Vi jentene som er igjen her i Mosjøen av jentegjengen møtes et par ganger i mnden på skravle kveld... Siden alle av oss bygger hus, pusser opp og nyinnflyttet i leilighet blir det naturlig nok mye interiør prat. Passer meg perfekt... ;)

Fant ut at jeg skulle servere fruktsalat med nøtter, sjokolade og iskrem. Ble noe full den skåla til slutt når alle ingrediensene var skåret opp, så her blir det fruktsalat hele helga ser det ut for. :) Ikke meg i mot... Såå godt!

Ser det ikke ok ut? Ikke feil å ha dette i matboksen i stedet for de kjedelige brødskivene...

De har akkurat dratt ut døra, så nå ligger jeg godt plassert i sofaen og har planer om å se noen episoder fra Wisteria Lane før jeg tar kvelden... Jobb i morgen tidlig og kveld. Andre boller på lørdag, da skal nemlig mor ut å svinge seg. :) Gleder meg sånn!! Jubajuba.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du besøkte Madeleine`s lille verden og velkommen tilbake :)