Hoste, harke, syte, snyte!


Bildet sier kanskje sitt... Formen er elendig og kjennes ut til å bli verre... Kvalm, hodepine, pottetett og skikkelig bestefar hoste. Håper det er noe som går over etter en god natts søvn, for jeg har ikke tid til å bli syk igjen. Har nettopp hatt spysyka. Først jeg, så lillemor... Ikke noe særlig, spør du meg!

Ellers har Mr.D vært å hentet ny/brukt sjeselong sofa til oss... Den har jeg store planer om å ha i kjellerstua når den blir ferdig. Trenger bare en liten vask, så er den god som ny. :) Fantastisk å gjøre slike kupp for 0,- kr.

Nå skal jeg hoste meg igjennom sinnasnekker`n og etterpå rett i seng. Heldigvis aftenvakt i morgen, så får sove så lenge jeg vil. :) Det er L.U.K.S.U.S!

Snørr og gørr fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du besøkte Madeleine`s lille verden og velkommen tilbake :)