Sykinger i Vassvegen...


Om ikke denne forkjølelsen slipper snart blir mor i huset gal! Har gått å sjanglet nå i flere uker og den gir seg ikke... Ringte den snilleste fastlegen min i dag og fikk beskjed om at han hadde sluttet og jeg hadde fått en ny danske i stedet. Fantastisk! Sentralbord dama kunne også konkludere med at jeg bare hadde en vanlig forkjølelse, så det var bare å slappe av så kom jeg meg til hektene igjen. Hva ikke disse kontordamene vet?? Gir opp...

Vi jentene i huset har uansett hatt en fin og rolig dag... Perling, frustrerte fruer maraton (J elsker å følge med på "daman å mannan"), laget god mandags middag og bare tatt livet helt med ro...

Høst gardinene har også kommet opp... Gleder meg til kroppen sier ja til å klare mer enn å henge opp gardiner før jeg må legge meg på sofaen. :)

Siden jeg er sykere enn Jenny fikk hun klippe og rake plenen denne gangen. ;)

Nå: Kakao, 71 grader nord og pledd!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du besøkte Madeleine`s lille verden og velkommen tilbake :)