På baksiden...





Slik så det ut på baksiden da vi begynte....





Vi har revet veranda, skiftet alle vinduer, kledd igjen kjellerdøra,bygd på bad, etter isolert og skiftet tak, samt bygd tak over verandaen.



Det som gjenstår er å legge siste del av taket, takrenner, bordkledning og rekkverk til veranda... Byggmesteren sier det vil ta en halvannen uke, så da mine damer og herrer: ER HUSET FERDIG UTVENDIG!!! Herreminhatt dette har gått fort, samtidig veeldig sakte... Merker det spesielt når man bor midt oppi kaoset. Men ikke så mye som gjenstår her inne heller. Litt er det jo. Bad, 2 soverom og gang. Hadde ikke trodd det da vi startet 9 juni og innimellom slagene har byggmester hatt 6(!!!!) uker ferie. Det var nesten mer enn jeg kunne tåle. ;) Nå føler jeg at jeg er i skikkelig bloggemodus, kan det være høsten? :) Så fra nå av lover jeg full oppdatering!

Stor klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du besøkte Madeleine`s lille verden og velkommen tilbake :)