#i #stua


Denne veggen valgte jeg å ta vekk siden stua er veldig smal og lang... Stua er større og er ikke så "firkantet" lengre. Det angrer jeg ikke et sekund på!

 Resten av veggen er ble også revet og kun muren står igjen her...

Ikke se på rotet... Byggeplass nr.1 ;) 





I taket har vi lagt ferdigmalt panel, veggene er sponplater med malerstrier og gulvet er sølveik. Den orange trappa har jeg malt i hvit høyglans og skal legge sølveik i trinnene.

 Kaos i gangen? Yes.


Så langt har vi kommet... Mangler lister, vinduskarm, litt maling og sparkling her og der. + parkett i trinnene!

Ingenting er verken på rett plass, sånn som det skal være eller noe som helst... Det klør i interiør fingrene for å bli ferdig, men har forstått at bilder og lamper som skal henges opp, det kommer i andre rekke. M.A.N.N.F.O.L.K!


Så det står fint på gulvet å venter på tur!


Og 2 av disse... :)

3 kommentarer:

  1. Åå du har det så fint!!! Gleder meg til å se mere:)

    SvarSlett
  2. Så fint det blir:-) Bordet var kjempelekkert, hvor er det ifra ?

    SvarSlett
  3. Tusen takk :) Det er et gammelt bord som jeg har kjøpt brukt og malt, så jeg vet ikke hvor det er kjøpt desverre :/

    SvarSlett

Takk for at du besøkte Madeleine`s lille verden og velkommen tilbake :)