LAMA

 Hei hopp! I dag har jeg bestemt meg for å bli frisk, så i morgen skal jeg på jobb. :) Hosten har ikke helt forlatt kroppen, men føler meg hakket bedre enn i går alikevell. Kledde på meg vinterjakken og gikk ut døra i stedet for å slappe av i sofaen i går kveld, så det var nok den friske høstlufta som gjorde susen. Gjorde godt for kropp og sjel. :)

 Jennygull skal straks hentes i barnehagen og jeg skal lage yndlingsretten hennes til middag. Spaghetti it is! Tror hun er veldig lei av at mammaen er syk, så jeg skal prøve å klare å finne på noe morsomt sammen med henne. Det artigste hun vet fortiden er å lakke negler og perle, så det skal jeg klare. :) Jentekveld i heimen mens Mr.D er på brannøvels.

Spaghettien koker seg ikke sjæl, så hei hopp igjen. :) PS: Skrytebildene er av det nye lama brettet mitt som har fått hedersplassen på stuebordet. Det er kjøpt på Interiørgalleriet om det er noen som lurer. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du besøkte Madeleine`s lille verden og velkommen tilbake :)