Høstklær // Hyttetur

Ikke ille å pakke bort sommerkjolene når freshe høstfarger fyller klesskapet i stedet... :) Nå er høst og vintergarderoben snart komplett....Mangler en ordentlig vinterjakke og skappel genseren som jeg skal få lurt min kjære mamma til å strikke til meg. ;)

Ferdig med seinvakt og har alt for mye energi til å legge meg... Så her pakkes det til hyttetur innimellom litt rydding, klesvask og frustrerte fruer. Gleder meg sånn til hyttekos med lillemor, mamma og pappa. Gå lange turer, plukke skjell, spise god mat, masse gøy på tv, kortspill og bare nyte! Finnes ingen finere plass på jord enn Visthus. Det er jammen meg sikkert og visst!

Ønsker dere alle ei fin,fin helg og gleder meg til å vise dere bilder fra paradis når vi er kommet hjem. :)

Tjolahopp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du besøkte Madeleine`s lille verden og velkommen tilbake :)