Kjøkken

Heisann! Lillegull har akkurat tatt kveld, så tenkte å poste ut noen bilder fra kjøkkenet vårt. Det er ikke helt ferdig enda. Mangler både fuging av fliser, listverk, ventiler, noen skapdører og diverse krims,krams. :)

Slik så det ut i midten av juli og ikke så veldig ulikt slik det var da vi overtok huset. Eneste vi gjorde da vi flyttet inn var å legge tapet på den ene veggen, legge nytt gulv og malt noen strøk.


Midt i kaoset... Har lagt ny tapet, gulv og tak samt kledd igjen en dør og revet en vegg...









Som dere ser, gjenstår det mye småtteri. Men guri så fornøyd jeg er. :) Kjøkkenet har jeg vært med på å tegne og det jeg er mest fornøyd med er at jeg tok benkplata såpass tykk. 6cm. 3cm mer enn normalen! Benkplata er i drivved, gulvet er sølv eik og tapeten er fra Borge. Jenny er veldig fornøyd med den lille benken sin og skuffene under er full av lekemat og duppedingser. Hun lager mat der, mens jeg lager middag. Mer koselig kan det jo nesten ikke bli. :) Nå har jeg akkurat lagt inn en stor bestilling på ellos. Beige liftgardiner, nye blomster potter til vinduet og litt diverse interiør. Gleder meg til den kommer!

Fra kjøkkenet kommer du til spisestuen... Den er så og si ferdig, mangler bare litt småtterier her også.








Selv om det ikke vises så godt på bildene har vi samme tapet her som på kjøkkenet. For at ikke spisestua skal gli rett inn i stua har vi satt opp en bjelke i stedet for den romdeleren som tidligere stod her. Ble mere åpent og luftigere.

Sånn, det var noen foreløpige bilder... Nå skal jeg hoppe i dusjen, lage noe godt og legge meg godt under pleddet og se Grey`s etterfulgt av Sex & Singelliv maraton. Kvalitet. :)

Ha en fab kveld, alle mann alle!



3 kommentarer:

  1. Såå fint det blir:) Likte tapeten veldig godt!

    SvarSlett
  2. Forreste, du husker ikke tilfeldigvis hva tapeten heter?:)

    SvarSlett
  3. Tuusen takk:) Den er fra Borge, men husker desverre ikke hva den heter da vi kjøpte den for lenge siden:/

    SvarSlett

Takk for at du besøkte Madeleine`s lille verden og velkommen tilbake :)