Ferieminner...

Da var ferien over for denne gang... Kom hjem fra Mallorca i natt og har brukt dagen til å "hente oss litt inn". Jenny er i feriemodus enda, så det spørs om det er noen som er trøtte i morgen når klokka ringer 06.30. :) Mr.D har endelig blitt bitt av syden basillen etter denne turen, så det blir ikke lenge til neste gang!

Ellers er stua og kjøkkenet så og si ferdig. Litt småtteri her og der som må ventes med til byggmesteren er ferdig med ferien... Bilder må jeg vel få tatt snart. Kanskje på tide med en liten oppdatering? :) Slenger inn noen koselige ferieminner i mens, klokka er jo bare halv to snart... Kanskje litt i ferie modus enda jeg også? :)

Jenny i sitt ess i barnebassenget på hotell Alba...

"Arrestert" i vogna...

Utsikt fra hotellrommet... ;)

Jenny og Mr.D koser seg...

Nydelig mat!

Mine 2 gull...

LIVET :)

Tøffa klar for en dukkert. :)

Kvalitet...

Ble mange av disse for å holde Jenny sitt tempo. Ingen late dager på solsenga, nei!

I dyp konsentrasjon... Takk gud for restauranter som kan sysselsette spinnville barn. :)

Jenny fotograferer Mamsen...

Selgernes yndling... Handlet alt hun kom over. :) Lik meg?

Alt i alt en knakende bra tur for alle mann. :) Borte bra, men hjemme best!

Nå skal jeg finne senga og lade opp batteriene til første arbeidsdag etter ferien... Flaks at jeg har kortvakt og tid til en dupp før sjefen skal hentes. :)

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du besøkte Madeleine`s lille verden og velkommen tilbake :)